Räddad kväll


Fredagkväll - Ah helt fantastiskt.
Helt död slängde jag mig i soffan.
Med en pizza och en skål med bea.
Precis vad jag behövde, för att palla Idol lixom ;-)
Både jag & Syrris ligger här i varsin ände av soffan och läser lite emellanåt, när det är tröga låtar vah.
Inget snack om vem som är våran favorit - Olle olle olleee!!!
Underbar MAN!
Så han får min ros, mitt ris går till Sassa.
Henne har jag inte gillat alls, kunde hon lipat lite mer eller?
Hennes piercingar är ju inte att leka med asså..
Meen det är ju bara vad jaag tycker :)

Varning för ofräsh bild. Så.

Fan de va asgott :D



Fick med mig en rosa shoppingkasse hem från jobbet idag också.
Vad som låg i ska jag försöka hinna med att visa sen :)
Bla. ett par Batikmönstrade leggings, från Happy Socks som jag berättade om för nån vecka sen.
Kom idag - Skit snygga.

Ponco på även idag.
Im so in love  <3
. Nytt halsband, också helt - Vackert
. Paljettop med stickad kofta.
Såg nåt moderepotage med spets & paljetter med stickat över för att ta ner det för en skön vardagslook.
Jag hakade på're direkt :)
. + Rosa bandeeeet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0