Mi madre

- Hey world..
Ahh Lördag, vilken snygg Lördag!
Valvaka i rutan nu, imårrn går vi och röstar.
Gud va insatt jag är, jisses.

Rusning på jobbet idag, skit kul.
Det är jacktider, om man säger så.
Regnet öser ner, helt mysigt.
Passar min lugna Lördag perfekt.

Kräftor hos Mamii ikväll
.
Aaah va gott, jag sög i mig hur många som helst.
Syrris & Mamii gav sig men jag lämnade inte en klo åt slumpen.
Världens gosaste paj made by mamii, så även färska brödet.
Obligatorisk dryck till skaldjursmåltider är cider i min familj.
With non alcoholic.
Älskare!
Värlends mysigaste kväll med min mamii & min syster.
Vi såg film 2 ur Solsidan-boxen, one more to go.
So sweet.

Look n clöthes from.. ehm jesterdäy..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0