Utkast: Sept. 14, 2010

Obligatorisk känsla vid höststart.
Inreda och förnya hemmet.
Jag är pretty damn satisfied med vardagsrummet.. Eller TV rummet haha.
Fortfarande nykär i tapeten, de profilerade listerna som Dadii fixat åt oss är magiska..
Växterna tar äntligen tillräckligt mycket plats och hyllan ovanför TVn talar om vilka som bor här.
Men jag har nu odlat lite nya ideer.


Jag ställde ett par heels på hyllan igår.
Våra Wildflower by Kenza.
Vart inspirerad av Gynnings röda Gucci som Simon & Thomas ställde fram i hennes hylla...
Inte alls samma sak, sa Syrris.
Men jag tycker faktist dom ser hemmastadda ut där.





Mission 1.
. Klä om fåtöljen.
Jag vill helst klä in den i ett as snyggt leopardtyg ! ! !
Det ska gjärna kännas lite äkta, asså inget vanligt bomullstyg.
Utan mera... Djurhudigt.
Ah kommer bli FAB.
Hitta tyget så få mamii sy sen.

Sen vill jag slänga på lite nya kuddar i soffan.
De gröna har definitivt gjort sitt.
Jag vill ha nån leopardmönstrad givetvis.
Och lite sammet!
Svart & mörklila eller vinrött (?)
Lite mustigt tänker jag haha.
Det och ny fåtöljklädsel kommer ge en underbar känsla åt hela rummet.
Tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0