Bilder i huvudet

- Hey helgen!
Grym Lördagkväll väntar mig.
Hemma hos fröken Åkerlund - Le birthday kid!
Blir nog en lugn kväll med massa god mat, mys och trevligheter.
Jag blev dock G A N S K A sugen när jag läste Sabins meddelande om fest..
Meen, jag tror det blir ett omöjligt mission att släpa ner Jossi på stan ikväll haha.
Tydligen vaknade hon i badet imorse.. Haha skönare tjej får man leta länge efter.
Well - Alltså får vi nog banga på drinkar ikväll :(


Hade en jätte bra dag på jobbet.
Har så mycket inspiration för våren - Jag är så shoppingsugen.
Gick bara runt och vart sugen på typ ALLT.
Skapar en Att.Köpa.Vid.Lön.Lista i huvudet :)
Acne dominerar denna lilla, lilla lista kan jag ju meddela.

Åh om bara solen kunde smälta bort all eländig och hal snö & is nu så..
Så vi kan få kicka igång våra nya shoes och klä av oss och använda tunnare jackor och... och åh!

Snart ska mitt nästa Att jaga till våren plagg upp här...
Ska försöka hitta någon skysst bild bara, som överenstämmer med hvudet lixom!
Jag kankse hinner nu innan vi sticker :)

Kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0