En främmande man står i min hall

Business-woman!
Jag var helt säker på att det var en tjej som skulle plinga på dörren, så är det en 30? årig man..
Kändes helt mysko att han stod där i min hall, när jag var själv också haha.
Han ville köpa min ''New York - Taxi tavla '' och tog den direkt.
Det vart lixom som en flörtig konstig stämning som jag inte alls kan besrkiva eller sätta fingret på...
Weeeird haha!
Han körde en snygg bil iaf.. Det såg jag genom fönstret!!
Nu vet han var jag booor.... Hm!
Skärpning vah!

Well Jossi ville ner och kolla på is-skulpturerna i stadsparken.
(Det är nån is-festival i Uppsala).
Jag bara skrattade åt det, det står ju en skulptur precis utanför jobbet, ett mans-ansikte som vi drivit om på jobbet hela veckan.
Vi har faschinerats av hur andra låter sig fashinreas av de här skulpturerna, står länge och kollar, knäpper kort och känner på de...
Så vill JOSSI av alla åka ner enkom för att glo på dom... Ruuuligt faktist.
Men så har hon ju en väldigt konstnärligt, utvecklad sida också..
Kanske vill inspireras för något nytt, spännande projekt?
- Vad vet jag? Hah!

Nu är jag hungrig, tid för lunch.

- Ses sen :))

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hon lärde väl ner och inspireras till kursen :P Få fart på ideéverksamheten..

Asgarv ;-)

2011-02-19 @ 19:13:42
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0