Hey best day of the week!

- Hey helgissar :))
Helgen har varit helt på min sida...
När pratade vi förresten sist?
Har jag pratat om Torsdagen med mina systrar ens?
Hur som, Vi tar dagen nu va!

Sov uuuut, åh va skönt det var.
Man bara önskar att det kunde vara lika mörkt när man vaknar av sig själv som det är när  klockan ringer i ottan och man måste gå upp, men mer än någonsin vill ligga kvar..
Borde investera i en sjukt bra mörkerläggande rullgardin.. Hm!
Tänk på're Kristina! (Förlänger den eviga listan i huvet höhö)
Efter en lång varm dush ställde jag mig och stekte panncakes.
Thats a breakfeast-favourite!

Sen har vi mest pysslat hemma.
Skickat iväg lite paket, bloppis bloppis :))
Och rensat förrådet på massa prylar vi inte längre behöver lixom..
En sväng ute i det friska vädret och köttbullemiddag med gräddsås, gele, grönsaker och lingondricka.
Jo jag tackar jag!

Sen kom Mamii som still is here..
Vi väntar på Solsidan så jag tänkte stöka undnan lite här innan.
Hon hade med sig homemade semlor.
Huu så gott, så mycket godare de egengjorda blir än bagergjorda.
Verkligen.
Min första riktiga semla för i år, Mamiis slog Landings vaniljvariant alla gånger.
Tända ljus i hela huset, earl grey the i kopparna...
Vi ligger här med varsinna tidiningar alla tre.
Helt mysig Sundag-night <3

Grönt quiltad från barbour och fuskpäls från .. Vila?
Röda stickade som värmde händerna, mormor som stickat :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0