Satisfied x 100

Shopping it was.
Nu kan jag nöjt bocka av en till sak på min Vår-Lista, nämligen Bootcut-jeansen.
Hittade ett par som satt som en smäck idag.
Precis lagom utsvänga & tajta ända ner till knäna.
Tog med både 25.orna & 24.orna och egot fick sig en liten extraskjuts när 24-orna satt bäst.
- Thank god, vad stolt jag blir över er små ben! ;-)
300 spänn fick vi pynta, resten togs i checkar ;-) Hur sweet kändes inte det?
- Aaaawesome!





Men vi var inte klara där!
Blommiga heels med korksula & klack.
ETT par 37.or stod där och tåflörtade med oss.
- Komsi komsi, säg..
- Jaa ni får följa med oss hem!!! Skrev vi åt dom :D
Blir awesome till nya jeansen.. Oooch! Till nya jackan..




Den här föll jag PLADASK för när jag såg den på snyggaste Andrea Hegard.
Nu hoppas vi bara att den sitter lika snyggt på mig.
Men Hey - Tro på're så funkare ju!
Jag tror på mig! :))






Bild lånad från Andrea.
Hennes blogg måste ni bara följa, ingen direkt idétorka där inte.
Dör för hennes outfits och looks hela tiden.
Att hon själv är AP snygg gör ju inte saken sämre.
Älskar sånna bloggar - Snyggt snyggt snyggt!

Kommentarer
Postat av: loviiis

Men¨åååhhh!!! varför har ni så jävla bra klädsmak!??!? jag vill ju bara ha allt ni köper :D

var är den aprokos färgade lilla kavajen ifrån?? helt underbar juu :D puss bästa!!

2011-02-23 @ 22:33:41
Postat av: Kristina

Men va söt du Lovis <3

Vi har ju rätt mycket lika vaa ;-)

Så då har väl du good taste också hihi!!

Imårrn shoppar vi av oss lite mer va!? Yeeeah, löön!

Puuuss kraaam

2011-02-24 @ 20:21:43
Postat av: Ines

skorna är helt underbara. funderar på att slå till! :)

2011-02-26 @ 12:15:09
URL: http://ninano.devote.se
Postat av: Anna

Hej!



Vartifrån är den aprikos färgade kavajen? den är helt uuunderbar!

2011-03-11 @ 23:01:25
Postat av: Nicki

Det är ju bra om du skriver varifrån grejer du köper kommer ifrån!! Annars är det ju lönlöst att blogga om det!

2011-03-17 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0