Havre-Panncakes

- Hey Friday, try catch me if you can!
Började dagen på det bästa sättet.
Ni vet, slå ifrån sig sovmorgonen och pallra sig upp ur den skönaste sömnen.
Åka med Syster och träna innan jobbet.
1 timme hann jag med, spilittat på löpband & spinning.
- Klapp på en svettig axel!

Matlåda - mina succé-biffar från gårkvällen.
De måste ni bara testa!
Sjukt gott, såg lite trist ut på tallriken utan nån grönsak eller nåt..
Men ack vad skenet bedrog mina vänner.
Och lika gott fick jag alltså äta till lunch idag.
Och imårrn me om jag vill :D

Till middag idag vart det Havrepancakes med frysta bär.
Jätte goda, smakade bara lite nyttigare.
Jag brukar ju annars spetsa pannkakssmeten med både sirap och vaniljsocker & ibland även florsocker.
(Hemliga knep) ;)
När den perfekt gräddade sedan ligger och myser på tallriken brukar jag inte vara sen att just ösa på socker över hela tallriken och sen avnjuta kalaset med en sockrig (Ja det tycks faktist vara socker i all sylt) sylt.
Jag bröt mitt pannkaks-ätar-beteende ikväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0