Låt mig höra dig

- Hey sweet's!
Vilken sjukt trevlig dag man vaknar till idag då.
Gick ju som vanligt upp i ottan och klädde mig för träning trots att jag kunnat välja att sova kvar hela förmiddagen.
Så smidigt att åka iväg samtidigt som Syster.
Träna i lugnet på gymmet och komma hem innan klockan ens blivit 12.
Jossi ringde när hon och vaknat och föreslog powerwalk, Men då hade jag redan gjort mitt för dagen ;-)
Ska ringa och försöka locka med en fika eller nåt... Eller nåt nyttigt haha!

Körde 90 minuter idag, allt som allt.
50 min på bandet.
20 min cykel.
20 min styrkeövningar.

Sen tittade solen fram också.
gillar jag dessa vita dagar.
Han hunnit med att posta iväg ett paket til vackra Lina & Dadii har varit hit med våra nymeckade cyklar.
Awesome!!!




Kommentarer
Postat av: Maria b

vart har du köpt dina snygga tränings skor?!



Kram!

2011-01-14 @ 14:14:08
Postat av: Kristina

De är från Stadium :D

Love them!

Kraam

2011-01-14 @ 23:02:49
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0