Living that dream

- Heej mina söta!
Jag har inte glömt bort er, lovar!
Har hunnit fira värdens bästa midsommar på Åland med sjukt fina tjejer.
Allt som ville checkas av hann checkas av.
Bastubad mitt i natten, blomplockning, midsommarklänningar, tradionellt midsommarbord med nubbe & sill..
Åland Torsd - Sönd.
I veckan hängde vi mest i Stockholm.
Vi startade med premiären av Allsång på skansen i Tisdags.
Hängde på underbara Josefina ute på Djurgården - Loved it.
Rosé, rosé, rosé under  bar himel, i sköna soffor med infravärme och snygga män!
My place to be.
Vidare badade vi i Rålis, härjade på Soap bar & Dansade på Collage.
Och drack lite mer rosé på Josefina ;)
Jag är helt nerkärad.
I våran hufvudstad <3 Jag looovar att snart komma tillbaka.
Kom hem för att dansa på Birger. Misstake. Fail.
Nej men va fan.
Idag kunde vi bara konstatera det - Vi är klara där.
Sjukt trevligt sällskap dock.
Sanna & tjejerna kom över till Twinsen.
Vin på balkongen, jag älskar fortfarande balkongfesterna i Uppsala dock.
Taxi till Oasia 'sunside'... Där mötte vi upp Markus & Erik och avslutade natten som sagt på Birger..
Ikväll hade vi Mamii på middag.
Menyn såg ut som...
. Parmalindad getst på ruccolabädd med rostade pinjenötter och honung.
. Fisksoppa på bla. saffran, fänkål, skaldjur med aioli och vitlöksbröd.
Sviin mysig kväll med min vackra Mamii & Bästa syster.
Imårrn äre tillbaka till verkligeheten.
Back on Holmlunds efter tre veckors ledighet.
Lite bilder ska letas fram och delas med till er. Soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0