Vackrare får man leta länge efter...

Mina vackra tjejer har fått avlösa varandra hela veckan.
I Tisdags hade vi date med Joss hemma hos henna.
Det bjöds på paj, frökens specialite!
I Onsdags kom min bästis hit - Fridi Fridi.
Filmys och twinsen fyllde upp bordet med melon, annanas, chirre, popcorn, ost&kex, choklad... Har jag glömt nåt?
Det är så kul att bjuda till när man vet att det uppskattas, vi äter alltid lika mycket och vet värdet av goda grejjer för gommen så att säga :D
Hon är go´!
Igår vare dax för heldag med min soon to be the best Mamii Matilda <3
Heldag med lunch, fika & massa shopping på Gränby centrum.
Vi har alltid hängt på Gränby, sen vi var kids för en 10 år sen va!
Nu ska hon som sagt bli Mamii <3 Åh!
- Och hur fin var hon inte!?
Det är precis så där jag vill se ut när jag en dag går runt och bär på ett litet liv.
Bara en rund liten kula på magen.
Så jävla vacker!
Vi & Jossi höll på att tappa hakan lixom!

Så här har ni henne, min vackra, underbara Matilda <3
Massa kärleeek till dig Fröken Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0