Hjälpande hand

Jag måste bara hissa mig själv lite.
På vägen hem från jobbet ikväll så ser jag en older-person ramla omkull utanför en port med rullator.
Ingen annan utom jag i närheten så jag gick fram och skulle hjälpa denna som jag trodde var en dam först och främst.
Det var ingen dam, utan en man.
Och det var inte en särskillt gammal man heller, inte nykter heller.
I korgen på rullatorn hade han en systemetkasse.
Där stod jag och sträckte ut handen och rulade fram systemetvagnen åt han.
Hmm.. Fin tanke iaf!
Syster garvade when I told her...

Kommentarer
Postat av: syster

Haha jag fick mig ett gott skratt ;)

2011-03-25 @ 12:17:47
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0