My day - I kicked ass!

Amen guud vilken skön dag jag haft - har.
Ibland går precis allt som man vill, man hinner med allt man tänkt, allt man tänkt och mer ändå.
Man presterar!
Och Idag när solen verkligen inte let's you down för fem öre. (Positiv energi till max)
Man kan glädja sin underbara tvillingsyrra!
Ni vet - När allt bara blir bäst!



Bland annat har jag hunnit med spinning & solning idag.
Solig promenix ner på stan.
Hook-up med Syster, vi gick och fixade en sak som jag tyvär inte kan skriva om här - Hemliiiigt ;-)
Hann med lite shopping.
Sväng in på systemet.
Tog tag i lite duktiga samtal imorse.
Perfekta paketet låg i brevlådan - Check.
Städning.
Skönhetsfix med plockning av ögonbryn, nagelack, fotfix och ansiktsmask.
Ska jag bättra på min bränna med lite ofarligt fake också :)

Nu äre chill..

Fick nya numret av Chick gratis på stan, treevligt.
När vi köpte solpuder & ögonskugga så fick med en presentpåse med ett läppglans och en till skugga.
Det.Går.Bra.Nuu...
Helt lycklig för lite idag :))





Vart helt kär i dessa rosa, korta shorts från Nike.
Åh om några månader kan jag springa ute i dessa och visa upp bruna ben, Naaajs!
Och en tunnare löparjacka har jag verkligen saknat, givetvis rosa, my colour!

Kommentarer
Postat av: syster

Igår kunde du verkligen glädja din kära tvillingsyster ;) Thaanks' och ännu mer tack för våfflorna, made the day va!

2011-03-31 @ 13:48:36
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0