Det ska va gött å leva...



Okeeey snyggissar!
Back to normal, Måndagen är snart förbi.
Skämtar ni hur skönt jag sov inatt eller!?
Natten kändes såå lång, fick somna om och somna om och somna om, bästa jag vet.
Jag hoppas alltså nu att jag ska få sova lika skönis inatt :D
Sjukt trevlig Söndagkväll i Stockholm igår.
Lina hämtade oss på centralen, hem till en lägenhet fylld till bredden av guys - Oh yes.
Då trivs man haha!
Jag & Flicksen intog le kitchen och styrde värsta burgarbuffén till hockeyfinalen.
Sen trängde vi ihop oss helt mysigt framför finalen.
Jag blir glad av att tänka på're.
Nästan helt nyktert också, jag & syster delade på en flaska rosé och vi drack inte ens upp den!
Alla tummar upp för fler sånna kvällar framöver, spontant, enkelt, trevligt, lättsamt.
Ord jag gillar.

Nu vankas det tårta på Bellmansgatan.
Min älskade Mamii hade varit hit med tårt-left-overs från dagens fika på jobbet.
Och en lapp låg på köksbänken ''Varsågoda mina älsklingar - tårta i kylen''.
Nån typ av daimtårta med vaniljkräm i tror vi.
Kan inte hålla mig längre, nu hugger man in!
- Återkommer till er senare babys <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0