Sköna chejjer = Sköna grejjer


- Heeey mina bebissar <3
Underbar helg vah! Hoppas ni känner samma :D
Jag börjar knappt veta vad tråkiga, dåliga helger är...
Inget jag saknar!
Lördag med Sister & Josefinast.
Sköna chejjer!! Skönaa grejjer!
Handlade massa gottis på ICA och promenerade hem till chejjen ;) Haha!
Grillning med katterna, fast inte grillade katter haha. Eller fåglar heller för den delen ;)
På menyn:
Laxpaket it was med gooda goda grejjer!
Färskpotatissallad med rädissor och en grym honungsdressing!
Den här Josefin har världens schtekigaste balkong, så det var ju där vi satt vah.
Tänker tillbaka på're och ler...
Det var dax för Melodifestivalen, sjukt peppade för våran egna snygga Eric!!
Och om han levererade.
Vi bah höjde och höjde och kröp ihop och bara stirra!!
Jossi hade gåshud typ en kvart efteråt ;) Hahahah ;)
(Lukta käärlek)!!
Till detta evenemang hade vi dukat upp hennes fina fondue-kit!
Vit cholkad & hederlig Marabou smältes över ljus.
I det krämiga doppade vi mango, jordgubbar, björnbär & kiwi!
Muuuuums!
- Tack mina fina fina tjejer <3
Tack för att jag fick skratta ihjäl mig ännu en kväll, för det är ju bland det bästa jag vet, det vet ni!
'' Hello, we're calling from Sweden, we're wondering... ''
Bildeeer rå!!
He tooked us to heaven... Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0