Ge mig en dubbel treo , tack!

Ahhh... HEADECH!
Och Bakis, fan.
Så blir det väl alltid? Man sitter där med sitt vin och känner sig spiknykter och bara tar mer och mer och mer...
Sen slår det till när man lämnar förkröket?
Igår hojjade snyggisarna ner på stan, jag och mij fina C hade ett mysigt lopp med 7,0%an i handen..
Tack darling, jag tappad givetvis min.
Det vart inge BJ, det VART strul med en hojj, det vart ledsna miner, men det vart krogen.
Det vart ju People istället, men våran snygga tjej som bor ganska nära Aydin följde nte med :(((
Och vi följde inte med henne.
Well, vi fick dansa iaf, det var väl det som räknas.
As fräsht krök med mat hemma hos Jossi iaf.
Vi lirade Wii, drack vin och åt jordgubbar och alla vart bara snyggare och snyggare och snyggare....
Jag känner ju baa snyggissar :D
Träffade Fridi och Carlii också... meen dom kan ju också dansa.
Och dom är me sniiiigga ;-P
Tack ladieeees.
(No pix to chair yet)
Min kamera dog ju direkt, trodde jag laddat den all day men tydligne inte?
Va lessen ja vart...
Ska sno lite av Jossi  Cääärroooo.....

Fan va bakis jag är, TUR att man är lediiig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0