Har ett beronde... Tabletter... Treo is the shiet

Fjärde treon sedan jag klev upp imorse, vilket är typ två timmar sen...
Ska gå och möra Syrris och Carro vid statoil snart, tydligen så slaggade hon där inatt...
Vilket jag inte hade en aning om...
Fuck va drunk jag måste ha blivi igår....?
Ajja, känner mig packad än...
Soft och träfffa dom iaf, försökte messe ett trevligt morgon mess till min snygga Blondie, men då va slantarna slut...
Need to talk fan haha..
Ikväll vill ja ha dejt med mina snygga och äta räkor och kräftstjärtar och guacamole och allt sånt gott.
Och spela Wii, hoppas dom vill....

Åh jag är sjukt backdrunk men på jordens finaste humör iaf...

Trevlig Sundaaaaay folk!!"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0