Here comes that friday-night when me made all these plans..

Nu sitter jag i min vita soffa och väntar på att mina oranga naglar ska torka så att jag kan föna och platta håret...
Är HELT tillfredställd av shopingen som gjordes idag.
Men jag är SÅ förbaskat trött så jag orkar inte plåta mina inköp och slänga upp här ikväll...

Taggad för morgondagen är jag iaf.
Jag ska ut med min ladies och skaka rumpan på BJ.
Först äre lyxigt dam krök hemma hos Jossi :P
Jag ska köpa med mig jordgubbar åt mina snygga tänkte jag..
Någon spred ett litet ryckte om en alkohol-melon också :D
WihUueuue ;-)

image389

Kommentarer
Postat av: carolina

har saknat ditt bloggande darling..

IKVÄLL säger jag bara , vilket härj ;)

2008-04-26 @ 12:52:26
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0