I'm still that dead guy, except I'm not a guy..

YOU BETTER SHAPE UUUP!
Mitt datoranvändande borta på Gamla Uppsala gatan har lixom inte dragit igång än tyvärr.
Något som gör mig smått frustrerad.
Men är det dadii som står för ny dator så åker man inte bara och tjackar en.
Man ska ju inte ha nå skit lixom, thats why its dröjer.
Men nu tycks det vara på g.

Jag bor skit sniiiggt iaf. Det är väl det som räknas lixom.
Har haft vissa små problem med grannarna grannen meen, det snyggade jag till väldigt bra :D
Någon satte upp en lapp om något men jag satte då upp en egen lapp och förklarade saken.
Simpelt.
What ever, nu hade jag ju kamerajäveln med mig hit men så är inte sladden här och jag höll på att börja gråtaaa!
Så man får hålla tillgodo med lite text den här gången också.
*Sadliii*

Idag vart det en repa på staden med min blonda älskade.
Jag har längtaaat efter inköp åt mig själv.
Alltså som inte är till my plejs.
Idag köpte jag därför en skit snygg bikini och ett par vrål snygga mini-shorts.
H&M shopping was the shit to day.
Men jag vill vill VILL ha that purple little mini jacket....

Sen lyxade vi till det med glass vid ån, ahhh.
Luncha, det gjorde vi med syrris på Donken och vi prövade som där nya ciabatta.
Det var gott och smakade typ som McFeast fast med fräshare bread!
Yees!

Jag har såå mycket att skriva så mycket har ju hänt...
* Jag fick ett jobberbjudande.
* Hann prova på det
* Har nu tackat nej
* Helt nytt hår, vilket känns känooon.

Meen ack nej, inga bilder för min kamerasladd är inte häär.
Åh nu börjar jag tjuta, fan va det suuuuger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0