My geekii misstake

För ett tag sen, när jag var en aktiv bloggare, så skrev jag några fina ord om min vän.
Då länkade jag faktist hennes blogg också...
Eller nej, jag gjorde ju inte det för jag skrev FEL..
Fel fel fel feeel!
Hur löjligt som helst.
Hon skriver om vackra och trevliga saker på www.carolinaenvall.blogg.se
Thats some good shit!
Det är som ett snyggt liv som en snygg tjej skriver om,
 som också bor i ett snyggt hem med en snygg kille
och känner massa snygga människor 'däribland mig' och har massa snygga saker...
Så det låter väl jävligt värt att checka!!!

image335

Kommentarer
Postat av: Bästis jao

Hörru snyggis, tack för trevlig ögon shopping & soft solning vid ån.

all kärlek till dig min älskade vän

2008-04-16 @ 19:53:54
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0