we made it to tat saturday night wen all our dreams should come true..

Sitter och lockar mitt hår lite... Tar en röd, söt lite jordgubbe emellanåt.
(Ska dock försööööka spara resten till mina ladies...
Har hunnit få fejkfransarna på plats iaf.
Så nu återstår väl kroppen.. Ska man gå naken eller leta fram nåt snyggt ur garderoben...
Hum,  det första lät enklare aha ;-)
Var ju sugen på beiga chinos men känner mig inte hundra på något av dom två par jag till slut köpte igår.
Suck..
Ajja ikväll är de sköna sommarfeelings med mjuka och soliga  vibbar så jag pallar inte krångla. Så fort jag blivit lite snygg ska jag ta mitt pick och pack och dra hem till Jossi och dricka vin och äta jordgubbar.
Fick ett mess av mina fina vän som sa att en somrig sallad väntade på oss ockso.
(Somrig hittade jag på helt sjäv för... det kändes så fint ;-D      )

Nu är vi dansugna och nu brände locktången mig på hakan,,,
-Aoootch! kLANTARSHEL!
Får jag bergis ett snyggt märke där till kvällen.. Äckligt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna ett spår efter dig! =) Ha en bra kväll!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

2008-04-26 @ 18:45:28
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0