WITH MY NEW-BORNED...

Ahh.. Klockan är över elva och jag siiter återigen med min rosa bäbis i knät.
My new-borned.
Kissnödig är jag och ögonen börjar svika mig.
Dock på ett skönt sätt, jobbade från 8.00 till 18.30 idag och det räckte gott och väl.
Hemma meckade jag sedan på benen på min Tv-bämk och det gjorde såå himla mycket.
Har även handlat lite nya flowers, både igår och idag, det vart också vrål bra.

Innan jag flyttade hemmif¨ån så tjatade folk om att det värsta skulle bli maten..:
- Man orkar aldrig laga mat.
Det är så tråkigt att laga till sig själv...

Jag svarade alltid same..:
- Men jag är ju utbild. kock och älskar att laga mat och KAN laga mat och KOMMER laga mat som fan...
Jag ÄR ju a real chef, och jag TYCKER det är glatt att laga men jag har lagat löjligt lite mat sen I moved in...
Ikväll vart det Daim tårta, och ingen mat...
Men jag ska börja...
Nytt mission i min vardag.
GOOD TO KNOW LIXOM.

Jag tycks bli ledig imorgon, det känns skönt.
Sen är det Valborg och dom lovar snyggt väder.
Pliiis, let it?

Betalade hyran idag och det är fortfarande inte roligt haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0