Onde long day in one long.. Inlägg?

Ahh, suck.
Pill pill pill. Men jag vart till slut ganska nöjd med min nya header.

I love beaties, thats the shiet!
Tjejers skönet...
And I am a little princess, living the dream in that pink bubble...
Hah!

Det spöregnade när jag slutade jobba idag.
Så jag dröjde mig kvar en stund med Emms som ville hitta an jacka :D
Haha har man inte Änna-Banänas kropp förlåt LÄNGD ;P Så kan man inte precis köpa vilken jacka man vill haha.
Sen gick jag iaf. och handlade lite mysiga saker på ICA.
Inget un-healthy.
Jag köpte... Eh.. Jag köpte..
Vad köpte jag... Jag köpte.. Haha WTF!

Bla. så köpte jag
. Burkar med mini-majs, haricoverts (gröna ärt'rör' väl typ?) , wokgrönsaker,
. En skiit stark typ av chutney / sweet n sour sås på burk,
. Nyponsoppa på påse som man blandar själv och då kan välja att äta den när den är nygjord och lite trevligt varm,
. Ägg som är skit bra och gott...
. Citronpeppar &  Salt
Sen inge mer kanske..

Jag hojjade hem i regnet, no umbrella :(
Sprang upp för mina snälla trampor och körde igång med kycklingen.
Jag lyxade till det med lagad middag när det var Fredag och allt :D Haha
Idag snittade jag kycklingbitarna och petade i lite Creme Bonjour champinjon.
Det är min favorit.. På med massa citronpeppar och in i ugnen.
Jag värmde den starka såsen och hällde över och åt denna lagoom starka kyckling med små gurkstavar och calamata oliver.
Stark mat ökar ämnesomsättningen!
Jag drack tom. Tropisk nektar till! No water on Fridays haha :D

Men nu ska ni få höra...
Att jag är ledig Imorrn!
Ibland blir det inte som man tänkt sig haha.
Dampar väl Carlii på mig när jag säger detta.
' Då kunde jag gott följt me ut och skakat rumpa ' Haha.
Nästa helg blondie, nästa helg.
Men jag hade ändå inte orkat, så skön kväll jag haft..
Tänt ljus och bara chillat framför TVn...
Ensam tid är dyr och magisk tid ibland...

Jag ska försöka pallra mig upp i tid imårrn och cykla ner på gymmet.
Det borde inte vara så mkt. folk där då, vore skit skönt.
Se vad jag väger haha, jag har ju ingen våg hemma !
Haha... Nu då? Nu ska jag hämta täcket och värma lte nyponsoppa?
- Fuck jag glömde köpa vaniljglass... Det var ju säämst!
Apa... Ajja ljummen soppa kunde vara gott bara det... En skorpa till? Får man?
(Om man springer på hemköp varje lunch och köper en candi-bag så gör nog inte en skorpa så jävla stor skada fröken)
Lite sant, lite dubbelmoral haha, Godis hel-okej, skorpa, unna sig?
- My gääd, fuck the candi i så fall lixom!
Men jag ÄR duktig med maten...

(Vem försöker jag övertala)
Nu ska jag äta.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0