The colour of pink is up on the wall again!


Nu ligger jag & väntar på Sex and the city.
Sovmorgon imorrn också, och då ska jag inte tvätta håret på morgonen och inte ställa mig och göra matlåda heller.
För den har jag redan gjort i ordning :D Så nöjd.
Imorrn blir det fisk! Fiskpinnar på grönsaksbädd haha :P
Även om inte fiskpinnar är det absolut nyttigaste fiskvalet?
- Vad vet jag, det är iaf fisk.
Jag ska ta med mig lite dressing till detta, samt lite slänga i lite sparris och gurkstavar i lådan.
Hur god lunch blir inte det!
Sen har jag tagit upp lax och massa kyckling ur frysen som jag ska ställa iordning imorgonkväll tänkte jag.
Preppa frysen med färdiga matlådor, AP bra

.Till 'middag' ikväll vart det en tallrik kräm & mjölk och ett kokt ägg.
Ägg är ju helt klart bra..

Och nu har jag fått värtsa ideen om mitt hem.
Nu vill jag ha nytt sofföverdrag.
IKEA har ju en ljusrosa variant som jag inte vågat välja innan.
Men nu tror jag på det, jag tror inte att det behöver bli för mycket.
Tror att även andra människor kan fortsätta komma hit och tycka det är fräsht haha.
.Ljusrosa soffa + fotpall då.
.Fåtöljen som redan är svart/vit.
.Ny svart matta, och så en ny panelgardin.
.Nu har jag ju en vit panel som kan få hänga kvar och en lila som frå bytas ut mot nåt svart/rosa?
Tanken blr alltså ljusrosa - svart- vitt vardagsrum.
Det kommer bli urläckert.. Frääsht tror jag de blir.
Kankse även kunde få hem min sängstomme i den vevan?
Åh nu vill vill SKA jag ordna detta

.Om någon gång i mitt liv
(innan jag kankse får inreda min dotters? lilla söta prinsesrum)
ska ha en rosa soffa så är det ju nu, så länge man bor så här, och själv!
- I better fix it! Med svart matta.. Åh det kommer bli ur-fräsht!
Syrris hade med lite ideer till deras home, så det kankse kan bli en vända soon?

Remember I told you guys about the pills against bad breath some company are sending me and now want me to pay for them?
Ja jag fick ju tre burkar förra månaden som jag tydligen 'accepterat' att man kankse fick lov att betala för?
- Mammi took care of that stupid bill, och jag sa upp det jävla avtalet på stört.
I förrgår när jag kom hem så låg det en till jävla paket-påse innanför dörrn.
Med två askar c-vitamin tabletter + en lite otrevlig faktura!?
- Jag sa upp det jävla avtalet.
Jag lider inte av dålig andedräkt eller c-vitaminbrist!
Spaaaaader är vad jag får!

NU har SATC börjat och jag ska drick lite nyponsoppa.



Todays...
Svarta capri-braller VILA, Vit top FIFTH AVENUE, Jeansjacka H&M, Sjal utomlandsgåva, sandaler H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0