Bullar i magen och bubblor på bordeet

Okej såå kände man sig lite bättre då igen.
Dushat av mig och fått i mig lite fiskbullar...
( Om folk tycker att de låter äckligt så kan vi säga köttbullar istället :D )
Det va iaf. konstigt gott.. Konstigt gott vare.

Nu har jag även surplat lite nyponsoppa med vaniljglass.
Jag veet att jag skulle köra diet, men idag har ja vart suuuuk då måste man unna sig.
Imorrn äre kräftskiva, det är inte så att man är mer än människa och varken kan eller vill stå över det.
My gäääd, vad jag ska äta.
Tur att jag hann bli frisk :D

Hoppas min vackra Carolina ringer sen från sitt jobb så jag får prata av mig lite.
Så länge sen vi språkade nu.
Så man får höra lite mer om tomorrow också, skit-kollegor hon har som inte fattade att hon vill va me på våran kräftiskväll från bööörjan.
Så jääla tyyyppiskt!
Nej, dom kunde väl inte.. Men skiiit synd tyckte ju jaag :((

Nu äre Babbsan i 'Du är vad du äter' Och det har jag sett förut, han är skiit bra ju.
Jävla rolig kille!
När han har fuskat på en brunch han blev utbjuden på... My gäd va jag skrattar haha.



Snacka om att mammi köpte skorpor åt MIG, dom tom. hette Kristina
Wöw wöw... Får man bjuda på en..?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0