Vi kan inte gå ruunt där...

Haha my gäääd!
Nu ligger jag ny-solad och helt dead i min soffa.
Öppnade limewire och drog ner lite skön musik...
Haha gissa vare vart?!
Vart så jääla sugen efter partit i Wilmas rum igår haha. Mora träsk var ju typ idolerna när man var i den åldern haha.
Jag & Syrris va tom. och såg dom live på Fyrishov med dag-mamma (som vår våran heltidsmamma) - gruppen.
Fader Abraham & Tigerjakten är bäst haha. Och 'Våraaaan bil..' haha är en risig bil med stil...


(Introt till FAder Abraham haha)
Är ni klaara?
- Aaah
Har ni kissat?
- Ahaahaa!
Har ni satt på er säkerhetsbältena?
(Man hör hur alla drar på sig bäten haha)
- Ahhhhh
Då köör vi!
- Ja! Ah!


Jag ligger & skrattar bort huvudvärken!

Tigerjakts-intro :D Haha
- Tänk om de finns vilda djur här.
 - Vilda & levande.
- Människoätande kylskåp.
 - Finns det ström här..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0