21 dagar till julafton.. Isn't that sick!!?

Jag & min Syrra chillar fett :D
Vi köpte två mörka chokladkakor.
Och bubbelvatten med oss hem.
Mörk choklad är nyttigare och vi har börjat gilla're.

Efter jobbet idag så mötte jag upp Kajsa & Josefin.
Jag & Syrris köpte ytterligare några julklappr..
Var nära att hamna i shoppingträsket åt oss själva men vi ändrade oss.
Nu är det klappar för hela slanten..

Sen gick vi och slog ner våra rumpor på Waynes för att  käka.
Det vart kykling-foccacia.
Vråål gott.
Myisgt att sitta där och prata om allt mellan himmel och jord.
Det kändes som år och dar sen man såg dig Jossiii <3

Nu sitter jag och laddar ner Laguna beach..
Säsong 1, 2 och 3.
Jag älskar't. Och en halvtimme om dagen bli skiit lite.
Såå nu kör vi :D

Lateeer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0