Almost on that top of her life

Okey då...
Nya krafter.
Jag & Syrris drog ner på stan för att träna.
Mitt hår var fortfarande äckligt eftersom jag inte orkade tvätta de imorse, så jag fick slinka in på Glitter på vägen till Nautilus och köpa ett hårband - Fresh!

Det gick skit bra att träna, vi körde alla maskiner vi har, både armar, ben och mage/rygg då.
Sen körde vi 20 minuters motion. ((Asså killing-biking))
Vi höll på att cykla ihjäl oss haha.
Jag kunde knappt andas..
- Äree konditionen som kommer ikapp dig där eller? Haha
Jepp!
Sen drog vi ut oss hur jävla noga som helst nere vid stretchen.
Grymt skönt.

Efter gymmet så gick vi och köpte blodpudding & apelsinjuice åt mig :D
Sen sprang vi på Jens och fick en bunt flyers om Teatern att lägga på vårat jobb..
Ska byta ut dom mot dom löjliga Linda Rosing flyersen vi faktist JA iaf. HAR haft vid kassan.. Haha.

Jag kom hem och gjorde blixt-snabbt ordning min lunch.
Blodpudding med lingonsylt och rivna morötter.
Drack apelsinjuice till för då tar kroppen lättast upp all järn som blodpudding innehåller :D Så det så!
Jaaa, de va ju vråååål gott.
Egentligen så vill man ju ha bacon till meen.. Det är ju typ det onyttigaste man kan stoppa i sig såå.
Jag lät bli.

Ikväll ska jag göra nåt mysigt med Syrran & Jossi.
Looking forward to it, så tråkigt att vara hemma själv och göra nada.
Jag börjar tröttna på ensamheten.

Eh.. Och nu har jag fest :D
Feta låtar.. Fet volym :P Haha



Skit snygga flyers.
En sån där mask hade jag velat ha i Fredags :)))

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, rosa är inte en tokig färg. :D Ska göra om min blogg-design i ROSA/svart/vitt snart så :)

2008-12-04 @ 21:00:20
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0