Äntligen bilder i bubblan igen, Wuhuu. Trots att det tar en kvart att ladda en bild.. Jag gör det för er, för oss ;) Haha

Jag ligger och glor på Nytt läge, faan va fräsht det blir.
Jag längtar efter min nya lägenhet.
Jag bara drömde mig iväg bland ala snygga 'show'rooms' på IKEA idag.
- My gäd..
Och va snyggt att paret i Nytt läge fick värsta målningen på väggen med dera fejses..
´Plus ett fett jävla flipperspel :D Wöuuuw!
Sen såg jag att dom fick en liten ljus-rsa tuggummi maskin :P
En sån som jag haar. På min toalett, om man blir sugen lixom :D
Jag har en här i vardagsrummet me, men den är shockrosa och större :D
Vilken tjej va... Vilken tjej...
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0