Äre jag som är trög elläär?

Imorgon ska jag be Pappsi ringa Tele2 och kolla läget..

- Kan det verkligen vara så att man har en begränsad tid eller begränsat antal internetsidor som man får besöka per månad eller nåt...?

Hon sa i telefån att jag hade 5 gig på mitt bredband och nu kommit upp i det och därför hade min hastigeht sänkts.
Och skulle komma igång i Januari.

Jag tycker de verkar helsjukt.
Bredband innebär väl att man betalar en fast summa och får surfa hur mkt man vill.??
Man fårvälja hastighet, ju snabbare de går ju mer betalar man.
Jag valde ju turbo 3g typ...
Jag har min fasta kostnad, men ska den nu sänkas och jag ska betala samma summa?
Jag fattar inte?
Kan ingen hjälpa mig.
Om nån sitter och tänker och fattar hur det funkar och typ vet logiken i re, pliiis tell me...
Pliiis tell me..

Verkar idiotiskt..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror att det finns ett "mobilt bredband" som man betalar typ 99 kr för i månaden & då får man surfa för det. Sen får man typ betala för resten, och vet inte om man kan surfa hur mycket som helst då, men vet inte riktigt hur de där funkar :S

2008-12-08 @ 00:12:23
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte riktigt hur det funkar men min grannes mobila stängdes av för att han tagit upp för stor del av nätet som man har när man har mobilt. Det gjorde han på grund av att han laddade ner för mycket saker. Så du kanska laddar hem för mkt helt enkelt :)

2008-12-09 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0