Baby, don't think twice. If you feel what I feel, trust your heart and do what I do - cause I'm living to love you

Jag vart hos Mamii ganska länge idag.
Det var ju lunch.. Åhh va jävla gott det va.
Morotskaka till efterätt.
Damens favvis lixom.
Massa mys & bus med dom små.
Barn är så roliga :D Iaf vissa barn.

Jag & Dadii hade praat om att ja skulle käka söndagmiddag där eller ev. adventsfika.
Men han kom över till Mamma istället så fikade vi som sagt där.
Mor & Far.
Dom ger mig såå mkt. kärlek hela långa tiden.
Jag älskar er så himla mkt.
Och jag uppskattar så att ha en sån family <3
No more words needed about that!

Jag är fortfarande mätt.
Nu äre Grinchen på TV.
Men jag skippar ljudet och lyssnar på mysig musik istället.
Imorrn LÄR det bli en vrål tidig morgon.
Jag är inställd på sju ifall att...


Today I looked like...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0