Bara njuta av att vara dom näära <3

Nu ska jag fortsätta min TV kväll.
Hä närmast 'Brothers n sisters'.. Det gillar jag, det är också mysigt.

Jag pratade om en myskväll med mina tjejer imårrn.
Käka så där god middag..
 Då ska vi ha chips & dipp och nån god chokladkaka att bryta oss små söta bitar av också..
Eller NÅT gott som vi är sugna på.
Bara se på bra TV.. Äta gott.
Prata med sina själar, om vaad man vill.
Snacka skit om dom vi hatar eller va faan...
Bara njuta av att vara dom nära <3
Jossi va på.. Syrris me..
Hoppas den fjärde musketören också vill vara med <3




Undra vad nästa sommar ska bjuda på..
Hur mycket ska man tänka egentligen..?
Vad är hälsosamt och när tänker man för mycket?
(Nu menar jag inte att jag redan börjat grubbla över nästa sommar...)
Då ska jag åka till Gotlnad med mina tjejer... Under stockholmsveckan såklart.
Det fååår man inte banga på.
Såå no worries för sommarn, vad kan gå fel när det är sommar lixom.
Meen alltså... Vanliga funderingar...
Så här under vinterid..
När ska man ge sig?
Brukar man hamna i en tanke-svacka i denna gråa trista regnande värld?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att vi ska till gotland i sommar älsk, kommer bli så jäla kul=)/jossan

2008-12-02 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0