Bubblande.. Och så

Så vart det kväll.
Fredagkväll.
Jag har nyss ätit lite middag :D
Två korvar med bröd - fullkornsbrööd iaf haha ;-)
På eftermiddagen så drog jag med mig Syrris ut på power-walk.
I mörkreeet om vi säger så.
Men det var skit skönt att gå ut och gå.
Jag fattar bara inte varför hela vägen ut till gamlis inte är upplyst för?
Många använder den där vägen som vanlig cykelväg hem från jobb och skola.
Va fan lixom, skit dåligt.
Det blir ju bäcksvart..

Nu myser min kropp efter en varm dush och mat i lite skön kläder.
A big big t-shirt to be exakt.
Jag vet inte om jag bara kanske blir hemma ikväll..
Ganska skönt, har lagt fram lussebullar som ska få tina till sig.
Sen kan dom få gona till sig i ugnen haha.
 (Citat snott av Rockkocken)
Så lussisar & peppissar till Idol kankse kan bli min kväll?
Har lite naturgodis kvar också, så det kan nog gå vägen.
Vi hade tänkt hooka med Jossi, men jag misstänker att det kankse blir lite för sent innan hon kommer hem?
Jag kan vara själv ikväll annars, det känns okey.

Jag är så nöjd med veckoslutets träning.
Igår vart jag så nöjd när jag vägde mig på Nautilus också..
Några kilon till och lite trimmning 2 ggr i veckan lixom.
Snart går vi förbi nyår och börjar då gå mot ljusare tider.
Och då känns det inte så långt bort, sommaren och lätta kläder.
Så då kankse de blir lättare att pusha sig själv också.

Nu vill jag att lite bra TV ska börja..
Meen.. Lateeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0