Crying ladie..

Okey.. Det här blir ett inlägg som jag inte visste om jag skulle skriva eller begrava inom mig.
Men jag skriver det och vill tala om att jag skriver det utifrån vad jag känner.
Jag påstår inget och vill ingen illa med det.

Jag har setat här och stor gråtit.
Mina ögon är fortfarnde blanka och jag torkar nu mina blöta kinder.
Min näsa rinner ihjäl sig.
Jag gråter pga. känslor för någon som bara rann över nu.
Du blev besviken, gjorde mig besviken, som gjorde dig arg och ledsen, som skrev ord som i samma stund jag läste och hann uppfatta dom fyllde mina ögon med salta tårar.
Jag grät för att jag vart ledsen.
Jag kände mig som en dålig tjej.. En dålig vän.
Inte bara för något jag 'beslutade' idag.
Utan för något beteende jag haft tidigare som jag har svårt att ta in.
Så tror jag alla reagerar om man av nån som betyder så sjukt mkt för en, får höra varit besviken.
Att man gjort denna illa, sårat denna vackra människa utan att ens känna de.
Jag vill lixom inte skriva för mkt här, jag vill inte göra någon annan ledsen.
Jag vill inte skriva ett argt inlägg.
När jag gråter så känns saker skit och då måste jag skriva av mig.
Prata av mig, men jag orkar ej ringa Syrris när man gråter.

Ingen är perfekt och jag som alla andra felar.
Jag kan inte leva ett liv utan att göra människor i min värld besvikna.
Utan att fatta okloka beslut ibland.
Man kan inte få allt, och inte vara med om allt.
Och jag bryr mig så hiiimla mycket.
Jag känner av det så hiiimla mycket. Det berör mig.
Det buggar mig.
Annars hade jag aldrig gråtit över det.
Jag hade aldrig reagerat som jag gjort om det inte brydde mig.

Om man älskar nån så mkt så blir det så här ibland.
Svartsjuka kan finnas där och skapa osämja och osäkerhet.
Det är bara ett bevis på hur mkt. man känner för denna person.
Denna människa är så sjukt likt mig.
Det är den personen jag räknar med så jag VET ju att du räknar med mig.
Jag ville inte såra dig. Göra dig ledsen, göra dig arg.
Jag ville inte välja... Varför måste man välja ibland? När man inte vill?
Vissa människor skulle jag bara svära om och skita i re på direkten.
Den här personen jag jag grät över ikväll är som familj för mig.
Och jag vill inte slänga nån skit på den här människan, det skulle jag aldrig göra.
Den personen får mig att skratta så jag får tårar av att säga 'Jasså'...
Och nu kan jag inte fortsätta skriva mer för då kommer tårarna tillbakaaa....

Förlåt är ett ord som missbrukas i detta samhälle använts på fel sätt för lått och alldelse för lite.
Miste sin betydelse när det missbrukas.
Men det är ett atrkt och betydenade ord när det kommer från hjärat.
Mitt kommer från hjärtat ikväll.
Från mig till dig.
Jag vill aldrig mista dig.
Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0