Du har inte en aning.. Att jag tänker på dig precis just nu...

Nu verkar nyår fan spikat iaf.
Det blir nog Skaris.
Och jag hoppas verkligen att det blir åtminstonde liiite 'Skärgårdsdoktornsfest' där ute då.
En sääker källa har iaf. sagt det så :P
Ehm men vi kör nog middag separat.
Drar ett fräsht jäng och svänger ihop nåt svinlyxigt och har de riktigt bra bara.
Sen drar till Skarholmen på eftersläpp.
Va lite väl dyrt middagspaket fan, liite onödigt mkt.
Trots att nån erbjöd sig att fixa min & Syrris biljett meen ;) Haha.
- Jag gillar'e...
Meen, jag tror på de här.

Jag hämtade min kamera idag.
Den är rosa, snygg som fan och funkar skit bra.
Jag köpte även några bitar smågodis åt mig på Konsum.
Bara lite lagom.

Jag har gjort en skit soft play-list för kvällen.
Bara massa loose musik.
Lite tungt blandat med fina svenska bitar..
Några mysiga 'techno-låtar' lite reggae... Ni vet.
Man blir bara seg... Haha.
Är rätt så småtrött också.
Jag lyssnar på texterna och tänkeer...

Kl. 20.00 äre tydligen Äntligen Hemma julspecial.
Åh tur att Syrris saa...
Det vill jag inte missa.. Va mysigt :)

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0