En tomte i min brevlåda. Bara till miig

Klockan är bara 21.05 men jag är sin trött.
Så jag tror bestämt att jag tänker kasta in handuken redan nu.
Kanske man vaknar lite extra utsövd imårrn bitti?
Icke troligt, jag har fått för mig att jag blir ännu tröttare om man lägger sig väldigt tidigt..
Men en extra dröm kankse man hinneer med ;-)

Btw.
Kvällens tanke.
Jag tror att videoblogg skulle vara nåt för mig.
Fan va jag skulle snacka..

Och kvällens Åhhh...
Jag hade fått ett brev på posten idag...
Och vet ni vad som låg i?!
En liten tomte som min underbara Fridiis hade gjort åt miig <3
Såå jävla gullig, så jävla fin människa.
Tack darling!
Jag har inte skickat några julkort och än mindre  några handgjorda tomtebarn.
Så därför får du inget gulligt av mig i brevlådan :((
Men alla mina juligaste tankar får duuu :D
Jag ska visa er sen, hur fin den är.
Jag har hängt up den så jag ser den från soffan där jag lixom alltid ääär :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

De är bara våran underbaraste fridis som gör så.. and I will say thanks again hunni bunni :)

2008-12-24 @ 13:04:46
Postat av: Frida

Haha visst va den söt :)

2008-12-25 @ 14:24:32
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0