En torris som ska dusha och bli blöt som ett blötdjur.. Haha va?!

Jag vet att jag var torr igår.
Torr som en snusnäsduk, inte ett endaste inlägg.
Det var en lång dag på jobbet, sedan cyklade jag hem hit med syrran.
Vi styrde käk på momangen och vart sedan kvar i soffan hela kvällen.
Va heelt möra, så jävla trötta.
Bara chillade, käkade chirre me dirre och kollade på bra Fredags Tv.
Sen sov vi som små baarn.
Skit värd fredagkväll.
Siz.. = Big love

.Upp i tid imorse.
Käkade Lördagsfrulle i soffan :D
Med täcke ´& TV såklart.
Sen vare jobb... Lördag innan Julafton.
Hmmm... Men lönen kommer för många måndag eller tisdag.
Så de är nog då det kommer smälla som värst.

Sedan jag kom hem idag har jag inte gjort ett jota.
Hann se ett asvnitt ah The Hills <3
Jag är så ledsen för jag har missat Laguna Beach nästan hela veckan :(((
Trist, såg bara i Mndags och då var varken L.C, Stephen eller Lo med :( Sämst.

Jag BÖR dock dusha, men jag lär väl somna där inne.
Åh imårrn är vi lediga... Sååå värt.
Nu ska jag styra mig lite, för att vara fräsh och kunna njuta av kvällen i lugn och ro och lukta gott.
Nu äre Harry Potter på tv, myisgt att glo på..
Jag halvglor :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0