Frozen fingers.. Typing a few words..

Ållriiight!!
Nu sitter jag hemma hos mamii.
Jag & Syster tog sovis idag.
Iaf. jag.
Sov ut till halv 12, då ringde jag & Syrris. (Jag visste att hon redan skulle va uppe och igång).
Vi åt frukost och sen vare dax för power-walk.
Mån, Tis, Ons och vi har arbetat med våra kroppar varje dag.
*Skit nöjd*
Sen gjorde vi sällskap hem till mamii.
Hon hade bakat saffransmuffins åt oss, nån glasyr i kylen hade hon också fixat.
Så vi tog oss lite fika.
Vrål gott, gul saft till...
- Åhh
Sen brände vi lite skivor åt mamii som hon bett oss om.
Hon är så rolig.. Hon fixar riktiga omslag och kopierar på jobbet så det ser ut som riktiga skivor :D
Idag  vart det Jack Rivers, Bengt Hennings & en julskiva med Lasse Stefanz.
Det är så roliga titlar på dansbandslåtar.
- Kärlek i blå jeans! Haha.. ''Silver and gold.''

Och nu har jag suttit och flyttat om lite inlägg här.
Jag har ju faktist ordnat vissa kategorier här i bloggen.
Nu ordnade jag en 'Outfit' kategori också...
Lite svårt att sålla ibland, vad som ska räknas till Outfit.
Ska man lixom slänga in en svettig bild på en sliten tjej som vart ute och sprungit..?
Ajja, en del slank med för ja hade tom. döpt de till outfit ibalnd tror jag haha :D
Om nån lixom är intresseraaad haha :D
Jag tog mer sånna bilder förut... Men nu suger ju min kamera så kan  väl vara de.
Sen ser man så mkt. roligare ut på sommaren också.
Roligare, tynre jackor... Dojjer, Klänningar.
-Åh ge mig sommar..
Meen det kan man sitta och fördiva sin döda tid med om man vill iaf.

Nu ska jag klä på mig lite här igen och ta en liten power-walk hemmåt.
Sen ska jag sätta mig i en vaarm dush.
Jag är skit frozeeeen.
Meen tack för mig dåråå :D

See yah all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0