God fortsättning

Heey och go juuuul haha.
Eller god fortsättning.
Gott nytt :D

Jag har haft en fantastisk jul, med massa fina klappar.
Massa god mat, underbara människor <3
Jag har inte fått hem alla klappar än, men jag lovar att visa sen :D

Idag drog mellandgasrean igång.
- Fuck va mkt folk det var!
Jag vill bara säga en sak...
Att jag HATAR er som bara sliter i kläderna, slänger dom på golvet i provrummen när ni provar.
Struntar i att plocka upp kläderna ni har ner på golvet.
Inte hänget illbaka sakerna ni prvat där ni tog dem...
Jag hatar er.
Jag älskar er som gör motsatt, tänk om alla kunde göra det.
Va de skulle underlätta för både oss och er.
Ni skulle slippa komma ner och tycka att Holmlunds alltid är stökigt.

Fan visa respekt, slänger ni era egna kläder på skitigt golv eller?
Så får vi stå där och tjaffsa med irriterade kunder som vill ha nedsatt pris för smutsiga plagg.
Eller kommer med märkesjackor som dom vill ha för orimliga priser bara för att
 'Den häängde på 150:- '
Kl 16.00 idag fick jag strunta i kassan och glida ut på golvet för att RÖJA.
Halva jävla butiken låg på golvet.
Va fan äre som händer?
Kom fram flera st. som tyckte synd om oss personal lixom.
Hur folk beter sig, speciellt på rean, blir som galna.
'' Får ni inte bara lust att slå dom i huvet? Det skulle jag få''
Citat från en förstende kunde.
- Joo det får man...
Det är inte Boomernag eller Janemars, men ska det spela nån roll???
Måste ALLT vara dyrt i en butik för att man ska bete sig...?

Nu är jag nysdushad och myser i min rosa nya morgonrock.
Underneath har jag världens mysigaste nattsärk :D
Åh ni ska få se allt.
Men nu ska jag mysa, tidig morgon även imorgon.

Bilder kommer, jag har massor på lager.
Om en vecka får jag mitt internet tillbaka, vanliga hastigheten lixom.
Fan va jag ska surfa :D

God natt på er.




2 elektroniska saker jag är väldig nöjd med :D
En 37 mm locktång från Babyliss
&
Vit/Turkosa lurar från Wesc.
(Bongo och inte Oboe som vi säljer i butiken.. Dessa är mer advanced ;-) Haha Importaant..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0