Good times - I'm feeling fine. I'm still thinking. Men snart äre nytt år, då kankse nåt händer nästa år?

Åkeej, SÖndag!
Sunday Morning.
Last jävla advent - Underbara tider.
Underbara soliga dag, fånga mig!

Jag fick INTE sova ut imorse.. Hmm.
Yes, min mrgonpigga syster woke me up on the phone off course ;-)
Men när hon ringer och jag sover så blir inte samtalen längre än a few sec..
Hon typ ropar i luren :D
- Morniing!
Jag gäspar typ hej..
- Sover du?!
Mm..
- Okej vi hörs sen.
Så jag lyckades nog somna om straxt iaf..
Men sen så ringer det på dörrjävlen. I hate that.
En söndagmorgon, jag väntade inte besök lixom.
Då vill man lixom inte öppna dörren, jag har inget kikhål och vet lixom absulut inte vem som ska står där och vilja mig nåt.
Jag låg bara där, helt blixtstilla :D (Typ som att då vet ingen att jag är hemma...)
Tänkte ringa Syrris och säga typ..?
- A de är nån som plingar på min dörr nu? (Det har hänt haha...) Gäd!
Haha, men jag gjorde inte de, och det fortsatte plinga.
Drog på mig morgonrocken och tassade upp.
Jag öppnade dörren och sa
- My GÄD, prata i brevlådan eller ring!
Det var Syrris boy som skulle ner i källaren...
Såå, sen va man ju up and awake.

Om ett tag ska jag bika till Ferlinsgatan.
Det är tydlgen lite lunch där med trevligt folk haha.
Jag ska mest chilla med Syrrans kids - Wilmis & Viktor :D Åhhh!

Nu äre som alla andra lediga soliga dagar hemma hos mig.
Fest!
Jag blir glad av vädret.. Man är ledig.
'' Han är glad, han dansar, det är champagne. Det är schtek ''
Haha så äre alltid hemma hos mig, jag gillar bra musig på mina lediga soliga dagar... ;-)

Det var snack om fika på stan me girlsen, vi får se hur långdraget det blir med la familia.
Längsesen vi fikade dock..

Äh nu ska jag fortsätta klubba :D

Gissa vilken låt jag lyssnar på nu lixom.
Nu äre klubb :D :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja älskar när du har bloggat en massa så ja får lite sysselsätting host geek tänker du nog ;)

Men ja gillare..din blogg ah ja gillar't :D

2008-12-21 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0