Grattis Cärruuuu

Igår vare full rulle hel dagen kändes de som haha.
Iaf efter att posten kommit.
Brevbärare nr. 2.
Jag stack iväg som ett bi till tobbes torg, sen vare pyssel ;)

Ehm, sen åkte vi ner på stan och gled med Jossi.
Käkade hamburgare :D
Sen tog vi gröna tvåan till Flogstad.
Det vankades födelsedag.
Skiit mkt goott, jag dog haha :D
Och trevligt sällskap så klaart.
Vi såg 'Love guru' Haha lots of laughs ;P

Imorse vare jobb från kl. SJUUU.
På mitt jobb äre extremt tidigt.
KILLING TIDIGT...
Fuck! Trött man va.
Efter jobbet åkte jag, syrris & mamii till Ikea & Rusta.
Fick lite trevliga saker av världnes bästa mamiiii <3
Skit mysig dag.
Avslutade med korv, det är standard, det vet alla.

Ikväll har jag myst framfr Tvn med glögg & pepparkakor.
Och innan det lite must & Ikea-chips :D
Nu har dom börjat med det också.
Små mysiga påsar me 150 g.
Typ som lantchips.
Kosta NIO SPÄNN :D
- Kap haa?! :D

Nu ska jag snart bädda ner mig, tidig morgon även imårrn :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0