Halvnöjd eller helt o-nöjd

Okej jag fick snabbt svar på min tekniska frågå rå.
- Theenk yaah!
Tydligen så ÄR mobilt bredband begränsat, max 5 gigg/måndad.
''Inte utvecklat för att tanka..''
Faan va sämst.
- I had no idea asså.. Noo idea.
Jga skrattar år det nu.
Så bara för att jag bestämde mig för att kanske börja nerladdning av mer än musik igen så får jag sota för det resten av månaden nu...
Bara för att jag laddade ner EN säsong av Laguna Beach.
Och jag hade fan nyss sett alla avsnitt utom TVÅ!
Hade jag ju avstått från med facit i hand.
Lätt byte till vanligt hederligt internet..
När jag har hemtelefoni och allt.
Men jag anar att jag har bindingingstid påre här larvet...
(Tur att jag inte började ställa 10 töntiga Hej-jag-är-helt-tekniskt-outvecklad-och-fattar-inte-ALLS-Frågor i telefånen dårå..)

Ajja då vet man...
Då vet man.
Då blire till att trackla sig fram och få spader i några veckor till då..
Halvnöjd..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej ! :D

God Natt !

2008-12-08 @ 00:41:18
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Faan va sämst..

2008-12-08 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0