He caught me with my jeans on...

Gott nytt år sweetieees!

Inatt sov jag nog som en prinsessa.
Skönt med massa drömmar.
Inte värsta drömmarna om någon McDreamy typ, men inga nightmares heller.
Glada drömmar bara :D
Vaknade trött som en stock.
Hatar att bli väckt av luren, men någon ville redan önska Gott nytt så haha..
Jag gick upp och slängde i lite färg i håret.
 Medans den verkade så satte jag igång min lilla dammsugare.
Spenderade låång tid inne i dushen, det tar tid att dusha sånna här dagar haha.
Sen dammsög jag klart och städade lite..
Plattade håret, klippte till luggen lite.
(Eventuellt låter jag den gömma min panna ikväll)
Sminkade mig, valde klänning.
Det vart en oldie kvällen till ära.
Köpte aldrig någon ny.
Så nu sitter jag här med en svart klänning från Killah.
Köpte den faktist inför nyår för 2 år sedan..
Den är enkel, men jag nöjde mig med den.
Skor och assecoarer får bära upp den.

Nu är jag hos Kajsa & Andreas.
Det vart lite sen lunch, sen svängde jag ihop kvällens efterätt.
Vit chokladpannacotta.
Till varmrätt blir det gratänger.
Tacoinspireade, med sallad och guaccamole och sånt till.
Skit sugen.
Vi valde att skippa det vanliga köret med typ fläskfile och nån spejsad potatis..
Grått, alla vet hur det smakar.

Syrris sitter i hallen och lockar håret, hon inviger min nya, tjocka locktång.
Vart kvällen/natten tar oss är ännu en gåta.
Tolvlslget firar vi nog in här, med skumpa och raketer.
Sen får vi se vad man känner för.
The double C's kommer runt 8.
The double J's får gjärna komma så fort de kan haha.
(Detta gäller såklart the C's me, men jobbar man så jobbar man) :D


Vi hörs säkert senare.. Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0