Here it goes

Nu är jag hemma hos Mamii.
Cyklade hit tidigt imorse för julfrukost.
Sov ändå hemma, ville vkana hemma.
Men sen var det hit på grötfrukost.
Ååh mysigt.
Granen är klädd, klapparna ligger under granen.
I köket är det full fart.

Igår efter jobbet så rusade jag & Syrris iväg för de sista klapparna.
Det gick som på räls.
Vi käkade dinner på Donken sen skildes vi åt och drog hem till sig för uppestittar.
Jag fixade mina naglar & mitt hår.
Så nu är  mitt hår långt igen, dock ska mitt egna hår bli en nyans ljusare.
Topparna är lite bökiga att bleka ur all svart färg jag preparerat det med i mina dagar.
Men en färg till så tror jag det blir bra :))
Det ser nästa grönt ut på nån bild där såg jag meen..
Jag vill ha det åt silver-tonen oc inte gul-tonen.
Det har vart prio ett för mig sen jag övergav et kolsvarta huvudet.
Det är jätte långt, och jätte platt och jätte lent och jag gillar långt hår <3

Nu ska jag dricka glögg.
Ha en underbar afton.






Kommentarer
Postat av: Kajsa

synd bara att de va alkohol glögg dårå för de va ju inget för dej haha..

2008-12-24 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0