Jag ska straxt krypa ner och mysa

Akeeej.. Another week has passed.
Min underbara Syster kom hit på sin cykel.
Hon hade med sig en trevlig godispåse och coke.
Söndag = Fest :))
Kvällens avsnitt av Gossip Girl var skit bra, sen kollade vi på Binglotto haha :D
Eller 'kollade på' iaf, det fick stå på. Mysigt faktist.
Sen vare ju dax för Wallander.
I långpausen fixade jag äggmackor åt oss.
Muums.
Men jag tycker fortfarande att det vore skysst med en riktigt genomgång i slutet av sånna här kriminalserier om allt som hänt så man fattar ordentligt.. Meen det har dom inte I Wallander iaf haha.

Syrris fick den där fina klänningen av Mamii idag. Den rödaa..
Det fanns bara en kvar.
Jag fick den där snygga kjolen jag så gjärna velat ha.
Den är lila och så...
Jag ska använda den med ett vitt linne bara eller en vit body...
First time iaf... Chickt!
Något jag inte har.


Men .. Kan inte snön komma och vara med oss igeen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0