Jag ska trycka i mig räkor

Fredaaag, äntligten heelg :D
Jag & Syrris kom just hem från jobbet.
Vi har dukat fram massa goda grejjer på bordet.
Nyss stått och skalat räkor, gjort guaccamole, färskt bröd och sånt frääsht.
Ikväll blire IDOL.
Jag hejjar på Alice men Kevin vinenr nog stort..
Jossi ringde och ska också joina oss :D
Så det blir en tjej kväll rakt av.

Imårrn äre Julfest med mitt kära jobb.
Tycks bli mkt folk (Haha) kankse några onödiga tom höhö.
Mycket mat.. Mycket att dricka.
Mycket trevligt :))
Sen blir de ju givetvis utgång på detta.
Ska träffa våra fina flickor ute.
Nu hoppas ju jag dock att vi kör hårt.
Holmlunds står på både Bjs & Slauhallens lista imårrn så jag röstar för en liten sväng både här och där *Heel yeah*
Haha!
Nej men de va längesen vi va på Saluhallen så det lät faktist inte så dumt...
Jag vet vad jag ska ha på mig..
Jag tror jag kommer känna mig fiiin i min nya kjol.

Alla verkar laddade för den här Lördagen, jag hoppas att inget går snett och att jag & mina vänner får en oförglömlig kväll.
Trots det olyckliga i början av denna vecka.
Nu ska jag springa in och sno dushen av syrran och tvätta mitt hår.

Ha en trevlig helg allihopaa :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Super mysig kväll ikväll med.. thanks a lot sista <3

Nu har ja diskat upp också o väntar på att du ska ringa mej ;) Loove you

2008-12-12 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0