Jag vill börja om.

En grejj som snurrar i huvet är mitt boende.
Jag trivs här jätte bra.. Läget, lägenheten.
Alltihopa.
Men jag skulle börja föredra en tvåa.. Eller en lägenhet med balkong.
På nåt sätt så blir det lite instängt utan balkong.
Men vi vuxan människor vet ju att det inte bara är att byta lägnehet i den här stan.
Det kryllar inte direkt av dom.
Om man inte vill bo i Gottsunda eller Stenhagen...
Det har jag tackat nej till..

Jag är sugen på en helt ny inredning nu också, men känner inget sug att börja om här.
Jag vill börja om i en ny lägenhet.
Jag vill ha det cleant bara, så ville jag inte ha det när jag flyttade in här.
Då ville jag mest ha de ombonat, rosa, annorlunda... Kirre lixom.
Inte gå den enkla vägen bara och göra allt stilrent och modernt.
Nu vill jag ha de vitt svart rött brunt typ..
Med massa stora gröna växter.
Jag vill ha en tvåa.
Inte ha en byrå i vardagsrummet.
Nu står ju visserligen inte min säng I vardagsrummet som i vanliga ettor.
Jag har ju en vägg som gränsar av och ger feeling av vardagrum och 'sov-vrå'.
Men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0