Kladdis på en torsdag

Fortfarande kvar på Lagerlöf hos min Syrra.
Vi har just slängt ihop en kladdkaka.
Så sakandes det ett jävla ägg.
Tur att mamii bor nära.
Jag slängde på mig uggisarna och cyklade dit i raketfart.
Så nu gräddas den kladdiga bruna i ugnen.
Vi har ingen grädde men jag hoppas det finns lite glass i frysen.

Nu väntar vi på att höra om vi ska jobba imårrn eller ej.
Jag gillar inte att få veta det i sista stund lixom, man vill ju veta.
Det ska bli skönt efter jul att äntligen ha sina fasta tider.
Då blir det fast anställning efter att ha varit där i 5 år.
Sen studenten så har ju periodvis kommit upp i heltid men..
Efter jul drar det igång.
Skönt att alltid VETA vad lönen blir på..
Ha betald semester och allt sånt som fast anställning för med sig.
Har ju dock gillat att vara lite fri efter skolans slut också.
Man är aldrig tvungen att jobba och så.
Men nu har jag blivit tillräckligt vuxen för det haha :P

Nu ska jag blanda saft.
För här vankas det fikaaa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0