Kvällsis...

Nu vart det många kvällsinlägg här.
Mkt. prata-av-sig mest...

Men utan att känna pressen på att lägga upp bilder från Lördagen så kan jag skriva några små ord om Lördagen iaf.

Jag & min kära syster cyklade hem tilll mig efter jobbet.
Klistrade på oss fejk-fransar.. Satte på oss un-used kjolar.
Fixade naglarna och började dricka cider.
Kl. 20.00 skulle vi alla infinna oss hemma hos the chief.
Där tändes en brasa för att värma oss kalla flickor och för att öka den festliga stämnineg :D
Maten dukades fram och det var fan som att gå på julbord på resaurang.
Skit mkt. och skit gott.
Minst lika mkt. att fylla glasen med.
Allt var skit trevligt.
Det var även lite 'Saying good bye' till Anna, Emma & Leila.
Som allaihopa slutar efter jul :(((
Vilket suger hårt, just när vi börjar på allvar så slutar mina tjejer :((
Men men två av dom blir iaf. kvar i stan.
Och den andra kan räkna med besök av Uppsala-tjejerna nere I Ausie.
Så äre.
Så klart vi ska ner och låta dig visa hur man partar på riktigt Leila.
Vi kommeer :D
Våra rumpor skakades senare på Saluhallen.
Det var Fett.
Dock ingen dans med mina tjejer meen.. Det ska väl tas igen.
På juldagen kanske ;-) Kanske

Nu ska jag hämta täcket och kolla på Boston tea party.
Jag har nyss borstat tänderna så jag andas fräääsht!!

Sleep tiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0