Kvällsis

Nu är jag kvällsdushad och mjuk och ren.
Jag satte mig i dushen med jätte varmt vatten rinandes över mig.
Jag ringde Syrris för att småtjattra lite, hon hade såklart redan lagt sig.
Meen inte somnat så det gjorde inget :))
Det är mysigt med ett litet badrum när man bor själv.
När det bara är jag som ska sitta u dushen :D

Kollar på Brothers n sister nu, också sista avsnittet :(
Sen ska jag kanske hoppa i säng.
Och njuta av att inte känna nån stress att jag måste somna för att man ska upp imårrn.
Såå skönt.
Bara för det så somnar ja säkert direkt.. Men de är också rätt värt ;-)

Meen dåså.
Sov gott sen mina hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: nathalei

vet inte om det är medvetet men kunde inte kommentera på inlägget då du skrev till/om någon person i din närhet men var bara tvungen att skriva: gud vad fint skrivet! JAG blev seriöst tårögd bara av att läsa det.. /n

2008-12-09 @ 23:47:38
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh vad fint, Tack.

Det var medvetet, jag blockade kommentarer där faktist..

Men Tack, det värmde.

Det var ord från hjärtat lixom :))

2008-12-10 @ 15:13:59
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0